niedziela, 21 października 2012

Good evening.

  Należałoby się najpierw przedstawić, a więc dobrze.
Na tym blogu będziecie mnie znać jako Jessicę Scott. Jak już pewnie zauważyliście, blog ten będzie poświęcony modzie. Nie będę stała nad wami jak kat nad duszą i nie będę błagała o komentarze, ale byłoby miło, gdybyście, docenili czyjąś pracę, bowiem nie będzie to mój pierwszy blog o modzie i zebranie materiałów do jednego posta zajmuje naprawdę dużo czasu. Możecie też zostawiać linki do swoich blogów, na pewno je odwiedzę :)
  Nie będę tutaj zajmowała się jedynie nurtem mody przedstawianej nam w mediach. Bo przecież moda różnych subkultur młodzieżowych też ma swój urok, prawda? A więc na moim blogu każdy znajdzie coś dla siebie. 
  W wielu stylizacjach będą się ukazywały dość drogie i kosztowne ubrania i dodatki, ale nie wpadajcie w szał. Ja też nie jestem fanką kupowania snobistycznych bluzek za 79 złotych, po prostu daję wam przykład ubrania, które może pasować do tego zestawu, a wy możecie znaleźć podobny ciuch po znacznie niższej cenie. 
  Jeśli zauważycie jakiś błąd, chociażby literówkę, czy coś wam się nie spodoba, jeśli w jakikolwiek sposób was urażę, natychmiast piszcie, nie wahajcie się. Jeśli macie własne pomysły co do postów, tez piszcie jestem otwarta na wszystkie propozycje :) 
  Do zobaczyska, kochani! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz